Syrah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huisgenootje

3 plaatsers

Ga naar beneden

Huisgenootje Empty Huisgenootje

Bericht  Tiens wo jan 12, 2011 12:53 am

Lieve Syrahden.

Helaas heb ik het verschikkelijke nieuws mogen ontvangen dat onze lieve Annegreet binnenkort geen huisgenoot meer zijn zal.
Voor haar ontzettend gaaf en leuk, voor ons weer wat minder.
Maar niet te lang getreurt (hoop ik) want we willen graag weer een nieuw huisgenootje per 1 feb.
Probleem: wie?
Daarom leg ik deze vraag bij jullie neer: Weten jullie iemand van het vrouwelijk geslacht die een kamer zoekt & gezellig is?
Het is een niet al te grote kamer 10 m2 geloof ik voor zo'n 145 exc. (uit mijn blote hoofd dit hoor!)
Wel komt deze indien gewenst met een prachtig bed dat aan het plafond is bevestigd en dus maar weinig ruimte inneemt, waardoor er absluut ruimte is voor minstens 3 extra gasten (er gaan immers veel makke schapen in één hok!)

Nu denken jullie: waarom het jezelf moeilijker maken alleen te zoeken tussen het vrouwelijk geslacht? nu daar hebben wij onze gegronde redenen voor, die ik graag wil toelichten indien absoluut echt nodig en die iets te maken heeft met gele broeken.

Liefs!
Tiens
Tiens

Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 28-09-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisgenootje Empty Re: Huisgenootje

Bericht  Fabian vr feb 11, 2011 5:59 pm

Voor de thuiswoner: er is ook een kamer vrij bij Pieter Merkes, zie almanak voor deze persoon;)
Fabian
Fabian

Aantal berichten : 177
Registratiedatum : 25-11-08
Woonplaats : Grunn

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisgenootje Empty Re: Huisgenootje

Bericht  Janneman di feb 15, 2011 3:18 pm

hoe is het met je nieuwe huisgenootje?
Janneman
Janneman

Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 02-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Huisgenootje Empty Re: Huisgenootje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum