Help Help Help!!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help Help Help!!
Lieve mensjes,
ik heb vandaag even contact met Margien en Jelle gehad..
en we hebben een klein probleempje.. we moeten nog iets verzinnnen met Syrahklaas (extern)
Dus naar de andere disputen toe..
we willen deze traditie zeker hoog houden, maar door miscommunicatie is het niet helemaal goed gelopen.
daarom ook even deze vraag.
Er moeten even mensen komen die dat op zich willen nemen! (Jelle en ik hebben daar allebei niet veel tijd voor en doen ook al de avond zelf.)
en als je goeie ideeen hebt, dan moet je die hier ook gewoon aandragen!
ik heb vandaag even contact met Margien en Jelle gehad..
en we hebben een klein probleempje.. we moeten nog iets verzinnnen met Syrahklaas (extern)
Dus naar de andere disputen toe..
we willen deze traditie zeker hoog houden, maar door miscommunicatie is het niet helemaal goed gelopen.
daarom ook even deze vraag.
Er moeten even mensen komen die dat op zich willen nemen! (Jelle en ik hebben daar allebei niet veel tijd voor en doen ook al de avond zelf.)
en als je goeie ideeen hebt, dan moet je die hier ook gewoon aandragen!
Dieketje- Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 17-10-08
Leeftijd : 35
Re: Help Help Help!!
het is wel een traditie dus eigenlijk vind ik dat we weer langs de disputen moeten! In groepjes van 3 ofzo! Maar daar moeten mensen zich dan even voor aanmelden! Even hilarische gedichten schrijven...
Ik had het er net met Hieke (huisgenootje) over maar ze zei dat het wel echt iets van Syrah is en dat je Syrah er wel weer ff mee op de kaart zet! Daar ben ik het wel mee eens maar misschien kan het dit jaar in een andere vorm ofzo...
Oftewel ik weet het ook niet:P
Ik had het er net met Hieke (huisgenootje) over maar ze zei dat het wel echt iets van Syrah is en dat je Syrah er wel weer ff mee op de kaart zet! Daar ben ik het wel mee eens maar misschien kan het dit jaar in een andere vorm ofzo...
Oftewel ik weet het ook niet:P
Alina- Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 08-11-08
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: