Syrah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?) Empty Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?)

Bericht  Elsbeth do mei 28, 2009 4:12 pm

Heeey alle lieve Syrahden,

Wat is er nou mooier om eens met elkaar vies hard te gaan liften.
Dit gaat gebeuren in de zomervakantie, in de weken wanneer ik vakantie heb.. en dat is dus vanaf week 25 t/m 30.
En dan het liefst week 30 niet... ivm bouwvak.... En dus gaan we denk ik maar voor week 27... mooi in het begin van juli dan begint net mooi de vakantie in het Noorden, dus iedereen kan dan gewoon.
Dus overterwijl.... wie wil er meeeeee?!?!?! we gaan ongeveer een midweekje,,, en de bedoeling is dus dat we lekker terug vliegen, scheelt weer dat gehaast terug naar NL! En terug vliegen kan volgens mij vrij goedkoop...
We kunnen ook naar zuid-frankrijk trouwens,, bestemming is nog discussie over mogelijk...

Koppeltjes maken man - vrouw.

Dik mooi... bounce

Liefs Elsbeth
Elsbeth
Elsbeth

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?) Empty Re: Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?)

Bericht  Elisabeth di jun 02, 2009 3:26 pm

Hartstikke mooi idee, mogen er ook mensen van buiten syrah meedoen? Ik ben helemaal voor maar dan liever incl een weekend zodat ik zo min mogelijk stage dagen mis (onderzoek is groot dus moet er nog wel behoorlijk wat aan doen).

Mooie initiatieven famke!!!
Elisabeth
Elisabeth

Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 21-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?) Empty Re: Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?)

Bericht  Elsbeth di jun 02, 2009 11:31 pm

Elisabeth als jij gewoon een hele leuke jongen van buitenaf wilt hebben als buddy/mattie, dan mag dat gewoon van mij.
Aangezien ik hier de inspraak heb:P
Nee hoor... maar weekend erbij is ook wel een beetje de planning!Very Happy Dus ongeveer 5 dagen, en daar zit dan een weekend in!!
Nou dus jij wilt ook mee,, super relaxed!!! Moeten we ff binnenkort kortsluiten, maar er moeten nog wat meer koppeltjes komen... En ik moet nog ff een buddy, Jouke ga je ff kijken of het lukt... anders moet ik ff iemand anders fixen!

Nou mensen reageer ff, jullie mietjes durven niet te liften!?Razz

Groetjessssssss
Elsbeth
Elsbeth

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?) Empty Re: Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?)

Bericht  Elisabeth wo jun 03, 2009 12:55 pm

Maar ik wil graag met een famke! sunny
Elisabeth
Elisabeth

Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 21-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?) Empty Re: Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?)

Bericht  Elsbeth do jun 04, 2009 12:24 pm

Nee Elisabeth dat kan ik gewoon niet toelaten. DIt voor je eigen veiligheid, je weet niet half hoe gevaarlijk eigenlijk liften is:P
Wil je dat serieus?! Die zijn helemaal niet leuk:P
Maar volgens mij wordt dat wel een beetje afgeraden, maar taj eigen verantwoordelijkheid he?!Wink
Elsbeth
Elsbeth

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?) Empty Re: Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?)

Bericht  Elisabeth ma jun 08, 2009 1:51 pm

Met wie ga jij dan??
Elisabeth
Elisabeth

Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 21-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?) Empty Liftwedstrijd van N.S.G. Wie doet er MEE?

Bericht  Elsbeth zo dec 20, 2009 3:29 pm

We hebben de wedstrijd gewonnen...yeeeaah!

Wie durft het nog eens tegen mij en m'n liftpartner op te nemen?Razz
Gezellig!!!
Elsbeth
Elsbeth

Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?) Empty Re: Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?)

Bericht  Dieketje do dec 24, 2009 12:56 pm

oooh ik wil ook mee!!! Very Happy
ik versla je met gemak...
Dieketje
Dieketje

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 17-10-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?) Empty Re: Vies harde liftwedstrijd (Barcelona?)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum