Syrah
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FOCUSWEEKEND

4 plaatsers

Ga naar beneden

FOCUSWEEKEND Empty FOCUSWEEKEND

Bericht  claudia wo okt 29, 2008 12:02 pm

Wie gaan er allemaal naar focus? Marieke noemde het al even op de kringavond, het leek me leuk om even een forum post te plaasten, kan iedereen daar aangeven of hij/zij heen gaat!

dit is wat er op de site ( www.focusweekend.nl ) staat over het focusweekend van dit jaar

Dit jaar willen we stilstaan aan de hand van het thema ‘Zoet?? Zuur?! ZOUT!!’ over getuigen. Getuigen roept vaak allerlei associaties op...

‘Moeten we weer iets?!’, ‘Ik vind het wel goed, maar ik weet niet hoe…’, ‘Dat is niks voor mij.’, en wat al niet meer…

Dit weekend verlangen we vooral te ontdekken dat God ons wil gebruiken zoals we zijn om zijn Koninkrijk bekend te maken. Getuigen is het aangaan van een avontuur met Jezus! We verlangen er naar om jullie toe te rusten om getuigen niet een activiteit te laten zijn waar je zo nu en dan aan meedoet, maar een deel van je leven, op een manier die bij jou past. Met elkaar vormen we zo een veelkleurige gemeenschap waarin we het Koninkrijk van God als ambassadeurs vertegenwoordigen!

Tijdens het weekend zullen we nadenken over waarom het evangelie nu ‘goed nieuws’ is voor onszelf, verlangen we het Vaderhart van God ontmoeten voor de wereld om ons heen en te ontdekken dat het onmisbaar is om vervuld te zijn van Gods Geest om een getuige te zijn. Met praktische handvaten hopen we na het weekend vanuit verlangen op weg te gaan om een getuige te zijn, ieder op een manier zoals God elk van ons gemaakt heeft!

Getuigen heeft niks te maken met zoete woordjes spreken; het is ook geen zure sessie; getuigen is zout zijn en daarmee een smaakmaker zijn in de wereld om je heen!

15 verenigingen 3 dagen 1 God

Let op: de eerder genoemde datum is gewijzigd naar 9 t/m 11 januari!


Ik ben vorige 2 jaren ook heen geweest, het is echt een mooi weekend waar je met je persoonlijk geloof bezig kan, er zijn goede sprekers, goede muziek en veel andere nsv-ers.
claudia
claudia

Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-10-08
Leeftijd : 38

Terug naar boven Ga naar beneden

FOCUSWEEKEND Empty Re: FOCUSWEEKEND

Bericht  Dieketje wo okt 29, 2008 1:14 pm

Let op: de eerder genoemde datum is gewijzigd naar 9 t/m 11 januari


He dit is op ons thuisblijfweekend!!
Dan kunnen we dus allemaal Very Happy:P
Dieketje
Dieketje

Aantal berichten : 438
Registratiedatum : 17-10-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

FOCUSWEEKEND Empty Re: FOCUSWEEKEND

Bericht  liesjuh wo okt 29, 2008 10:37 pm

ik als lid van het thuis blijf weekendcie vind dat wel een relaxd plan Razz
liesjuh
liesjuh

Aantal berichten : 115
Registratiedatum : 16-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

FOCUSWEEKEND Empty Re: FOCUSWEEKEND

Bericht  Jesse wo nov 26, 2008 12:13 am

stelletje tekkels
Jesse
Jesse

Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 11-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

FOCUSWEEKEND Empty Re: FOCUSWEEKEND

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum